Skip to content

VERKEERSLIG SUPERMARK

March 11, 2014

 Dis die lekker ding van Suid Afrika. Jy kan jou maandelikse inkopies by die naaste robot doen. Sommer so uit die venster uit. Maak net seker jy’t die regte kleingeld, want jou beusrsie se veiligheid kan nie gewaarborg word nie…

Too bad hulle verkoop nie tampons of sanitêre doekies nie, want dan was my maandelikse kruideniersware sommer maklik afgehandel. Net hier op die hoek…Nou word ek gedwing om Shoprite toe te ry. Hoe sê hulle in Engels? You can’t win ’em all hey…

 

Vir die van julle wat goedkoop dvd’s soek, kontak my, ek weet van ‘n goeie verkeerslig en die verskeidenheid is aangenaam-skokkend. Kyk net eers of die dvd wel in die kassie is voor jy ry ok?…Daar was al gerugte van leë dvd-kassies…ek sê net…

 

En dan is daar die parfuum afdeling. Komaan dames! Chanèl nr 5 teen factory price! Dis nou te sê die Swartmark factory. Maar who cares, dit ruik mos dieselfde? En as jy ‘n allergiese veluitslag kry van die goed, kontak my, ek ken ‘n goeie plastiese shirurg, daar in Vlymskerp straat. Hy staan al lank daar. Alle Boeremag en Polisielede moet asseblief eers deur my ‘n afspraak maak. Julle weet mos maar hoe gaan dit…

 

Vir die mans wat goedkoop karparte soek, look no further. Die Weste van Pretoria is DIE plek om shopping te doen. Hier kry jy alles van uitlaatpype tot bumpers en sockets. Vat liefs jou Alsatian ook saam…So een of twee verkeerslig-klerke ken nie van ettiket nie…En o ja, die wat wel die omgewing goed ken en al hier shopping gedoen het, het julle gehoor Skinner straat se verkeerslig-winkels het almal toegemaak? Ja, die “municipality” bou mos nou ‘n buslaan daar. Ek dink hier kom ‘n ding. ‘n Nuwe era van mobile-shopping. Sommer op die bus. Miskien moet ek dit gaan pattenteer…

 

Maar anyway, laaste, maar nie die minste nie: karwas. As jy te lui is om jou kar se venster, of sommer die hele kar, te was, gryp net jou sleutels en ry om die blok. Sorg dat jy ‘n robot kry wat sopas rooi geslaan het, wink die man nader en voila! Teen die tyd wat dit weer groen is, is jou kar spink-en-span! Maak net seker jy’t ‘n goeie versekering…daar was al gerugte van krap en duikmerke. Ek sê net…Lekker shop julle!Image

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

